De leukste muziekschool van Eindhoven & Nuenen!

Dit is binnen ons abonnementsvorm helaas niet mogelijk! Het eenmalig verzetten van een les kan alleen in het strippenkaartsysteem. Binnen het abonnement plannen wij de lessen met een van te voren vaste planning. De lesdag en tijd is speciaal voor jou gereserveerd en kunnen derhalve niet aan iemand anders gegeven worden. Wanneer een docent ziek is dan zullen wij de les weer wel inhalen. Dit wordt vaak met een dubbele les gedaan.

-Vraag een proefles aan via: mijnmuziekles.nl/proefles 
-Na de proefles vragen wij per email hoe het is geweest en of je wilt starten. Deze mail krijg je daags na je proefles. Voeg ons toe aan je veilige lijst zodat je geen communicatie mist!
-Je krijgt een email met een link die je leidt naar je inschrijving, houdt je bankgegevens in de buurt en let goed op wat je invult bij ouder/kind. 
-Wij hebben je geboortedatum nodig voor de btw prijzen.
-Wij hebben je adres gegeven nodig voor op de factuur (wettelijke eis van de belastingdienst)
-Wij bevestigen je inschrijving en de eerst volgende lesmoment. 

Welkom en veel plezier met de lessen!

Bij alle wijzigingen houden wij ten alle tijde 1 maand wijzigingstijd aan. Tenzij je van 2 wekelijks naar wekelijks wilt gaan, in dat geval kunnen wij deze planning vaak meteen in orde maken wanneer deze tijd vrijkomt. Vraag onze administratie naar de mogelijkheden wanneer je wilt wijzigen.

Helaas ... dat gaat niet! Wij kennen opzeggen of doorgaan. Kan je tijdelijk niet meer komen dan raden wij je aan op te zeggen. De opzegtermijn is 1 maand, je lestijd wordt vrijgesteld voor anderen. Wanneer je later weer een keer wil starten dan kijken wij op dat moment welke tijden er voor je beschikbaar zijn. Voor terugkerende leerlingen geldt dat je niet opnieuw inschrijfgeld hoeft te betalen, stuur dan een mail en vraag wat de mogelijkheden zijn en dan kunnen wij je account terug activeren. Wanneer je zelf een proefles plant via ons systeem dan worden er wel opnieuw inschrijfkosten berekend, er wordt dan ook een nieuw account opgetuigd.

Voor de duidelijkheid: de leerling mist een les terwijl de docent aanwezig is. Dan wordt die les meegerekend binnen het abonnement. Onze docent en lesruimte zijn namelijk speciaal gereserveerd op dag en tijd voor de leerling. Wij kunnen dan ook geen andere mensen op de tijd van de leerling zetten. De planning is ook ruim van te voren gepland, de vrije dagen staan op de website bij Jaarplanning.

Dat kan per email! Stuur je email naar [email protected] en geef aan wat de naam van de student is en bij wie hij/zij les heeft. NB wij kijken of het email adres bij ons bekend is, in principe wordt de opzegging niet zomaar verwerkt wanneer het email adres bij ons niet bekend is. Op het moment dat je een opzegging doorgeeft plannen wij geen nieuwe lessen meer na de opzegtermijn van 1 maand. Wij sturen altijd een bevestiging als een opzegging bekend is, binnen 2 werkdagen.

Wanneer je opzegt binnen een vakantie (bijvoorbeeld zomervakantie) dan houden wij de datum van opzegging aan en zullen wij na de vakantie je opzegging pas verwerken. De opzegtermijn is altijd 1 maand en teveel aan geld wordt terug betaald.