Bij alle wijzigingen hanteren wij een wijzigingstermijn van één maand. De eerste termijn van een abonnement is 3 maanden, na deze 3 maanden kan je de wijziging doorvoeren. Wanneer je van tweewekelijkse naar wekelijkse lessen wilt overstappen, kunnen we de wijziging bij beschikbaarheid direct in orde maken. Neem contact op met onze administratie voor meer informatie over de mogelijkheden tot wijziging.
Dit is binnen een abonnement helaas niet mogelijk! Het eenmalig verzetten van een les kan alleen in het strippenkaartsysteem. Binnen het abonnement worden de lessen gepland in een vaste regelmaat . De lesdag en tijd zijn speciaal voor jou gereserveerd en blijven onbenut als je er niet bent. Wanneer een docent ziek is, wordt door de docent een inhaalmoment afgesproken.
De eerste periode van een abonnement is 3 maanden, daarna kunnen wij wijzigingen doorvoeren met 1 maand wijzigingstijd. De enige uitzondering hierop is wanneer je van 2 wekelijks naar wekelijks wilt gaan, dat plannen wij wanneer de plek beschikbaar is. Dat zou in sommige gevallen eerder kunnen zijn. Vraag onze administratie naar de mogelijkheden wanneer je wilt wijzigen.
Helaas is dat niet mogelijk! Bij ons heb je de optie om op te zeggen of door te gaan. Als je tijdelijk niet meer kunt komen, raden wij je aan om op te zeggen. De opzegtermijn is 1 maand en jouw lestijd wordt daarna vrijgemaakt voor anderen. Wanneer je later weer wil starten, kijken wij op dat moment welke tijden er voor je beschikbaar zijn. Voor terugkerende leerlingen geldt dat je geen nieuw inschrijfgeld hoeft te betalen. Stuur dan een e-mail en vraag naar de mogelijkheden, zodat wij je account kunnen reactiveren. Als je zelf een proefles plant via ons systeem, maak je hiermee een nieuw account aan en worden er wel opnieuw inschrijfkosten berekend.
Als de leerling een les mist terwijl de docent aanwezig is, dan wordt die les meegerekend binnen het abonnement. Onze docent en lesruimte zijn namelijk speciaal gereserveerd op dag en tijd voor de leerling, waardoor we geen andere personen op dat tijdstip kunnen inplannen. De planning is ruim van tevoren opgesteld, vrije dagen zijn te vinden op de website onder Jaarplanning.
Stuur je e-mail naar [email protected] en geef aan wat de naam van de student is en bij wie hij/zij les heeft. Let op: wij controleren of het e-mailadres bij ons bekend is; als het e-mailadres niet bekend is, wordt de opzegging vanwege de veiligheid van onjuiste informatieverstrekking niet zomaar verwerkt. Op het moment dat je een opzegging doorgeeft, plannen wij geen nieuwe lessen meer na de opzegtermijn van 1 maand. We sturen altijd een bevestiging zodra een opzegging is verwerkt, meestal binnen 2 werkdagen.
Als je opzegt tijdens een vakantieperiode (bijvoorbeeld de zomervakantie), houden wij de datum van opzegging aan en verwerken wij de opzegging na de vakantieperiode. De opzegtermijn is altijd 1 maand en te veel betaald lesgeld wordt terugbetaald. Storneer aub geen geld ivm de extra kosten die het voor jou met zich meebrengt.